Velkommen til Island Cruisers hjemmeside

Vi er et fællesskab på Østfyn som samler interesserede såvel unge som ældre omkring interessen for Amerikanske biler.

Vi er en familie klub, så et medlemskab gælder for hele husstanden, både børn og voksne.

I kører sæsonen fra marts til oktober mødes vi til fælles kører ture rundt på besøg til andre klubber, samt til div. træf rundt om i Danmark. I vinterhalvåret mødes vi i vores klublokale, til bilhygge og snak et par gange om måneden.

En gang om året åbner vi klubben for offentligheden, så vi kan vise vores flotte biler frem, samt hvor andre klubber med samme interesse kommer på besøg, til fællesskab og hygge.

Er du interesseret I at hører mere - så mød op til et arrangement eller kontakt en fra bestyrelsen